loading...
hami22.rzb.ir
hamidreza بازدید : 153 پنجشنبه 11 آبان 1396 نظرات (0)

شاید بیان این جمله که آشنایی و استفاده از کامپیوتر، شرط لازم زندگی در دنیای کنونی است، کمی اغراق آمیز باشد؛ اما نگاهی گذرا به سیستم ها و وسایلی که به طور روزمرّه از آن استفاده می کنیم، تأییدی بر این گفته خواهد بود. سیستم های هوشمند کارت اعتباری، دانشگاه مجازی، کتاب های الکترونیکی، خریدهای آنلاین، تلفن های همراه، وسایل خانگی دیجیتال، دوربین های مگاپیکسلی، ساختمان های هوشمند و... تنها قسمت کوچکی از دنیای دیجیتال کنونی هستند که نیاز به استفاده و آشنایی با کامپیوتر را برای ما ملموس تر می سازند؛ اما گستردگی رشته کامپیوتر، در کنار تعدد و تنوع نرم افزار، سخت افزار و میان افزارهایی که مدام در حال تغییر، توسعه و به روزرسانی است، این مجال را به ما نخواهد داد تا بر همه زمینه های موجود در آن تسلط یابیم. از طرف دیگر، هیچ کس انتظار آن را ندارد که همه افراد به صورت حرفه ای و دانشگاهی، مسائل مربوط به دانش کامپیوتر را فرا گیرند. اما مشکل آن جاست که اکثر علاقه مندان به فراگیری دانش و مهارت کامپیوتر، نمی دانند از کجا باید این آموزش ها را آغاز کنند. به عبارت دیگر، چگونه می توان فهمید مهارت حاصل از این یادگیری، ما را در یافتن موقعیت های شغلی بهتر یاری می کند؟

ICDL، راه حل مناسبی برای حل این مسئله دارد؛ به طوری که با ارائه این استاندارد بین المللی، حداقل دانش و مهارت لازم را در به کارگیری کامپیوتر در اختیار افراد قرار می دهد.

ICDL چیست و چگونه می تواند به ما کمک کند؟

سال 1995م. انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا با تشکیل گروهی ویژه، روشی برای ارتقای سطح مهارت های فن آوری اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود.

با برگزاری آزمون های آموزشی در کشور فنلاند، گواهی نامه اروپایی کاربری کامپیوتر (ECDL) به رسمیت شناخته شد.(ECDL) سپس در اوایل آگوست سال 1996م. در سوئد و به تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین الملل نیز مطرح گردید.

به این ترتیب ECDL اروپایی، به خارج از مرزهای اروپا نیز راه یافت و به عنوان ICDL یعنی گواهی نامه بین المللی کاربری کامپیوتر شهرتی جهانی یافت.

ICDL(International Computer Driving Licence)

یک گواهی نامه بین المللی است که توانایی دارندگان این گواهی نامه را در مهارت های کامپیوتری، تأیید می کند.

به گزارش ایسنا، فعالیت های ICDL در ایران با برگزاری اولین آزمون بین المللی ICDL و با حضور مسئولان و ناظران مربوط، 11 بهمن ماه 1383ش. در مجتمع هوشمند سیرجان به عنوان اولین مرکز آزمون (test center) آغاز شد و به این ترتیب، کشور ما نیز به جمع بیش از 100 کشور مجری ICDL در دنیا پیوست. هم اکنون نیز مراکز آزمون با نظارت دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تهران، فعالیت های ICDL را انجام می دهند.

ICDL در ایران

ثبت نام و دریافت کارت مهارت ICDL

زمانی که یک داوطلب، در دوره گواهی نامه ICDL/ECDL ثبت نام می کند، باید در 7 دوره آزمون مهارتی شرکت نماید. متقاضی برای به دست آوردن مدرک ICDL باید در امتحانات این هفت مهارت قبول شود. هر فرد بدون توجه به سن، جنس، تحصیلات، تجربه یا پیش زمینه، می تواند در این آزمون ها شرکت کند. این آزمون ها عبارتند از:

1. مفاهیم اساسی IT.

2. مقدمه ای بر ویندوز.

3. مقدمه ای بر Word (سطح متوسط - پیشرفته).

4. Excel (سطح متوسط - پیشرفته).

5. پایگاه های داده، مقدمه ای بر Access.

6. Power Point (سطح متوسط - پیشرفته).

7. خدمات اطلاعاتی شبکه - اینترنت و پست الکترونیک.

برای دریافت گواهی نامه ICDL، می توان همه مهارت ها را به یک باره و یا با فاصله زمانی گذراند؛ اما باید طی سه سال از زمان شروع اولین آزمون، تمام هفت دوره را با موفقیت سپری نمود. پس از اتمام موفقیت آمیز همه آزمون ها، داوطلب، گواهی نامه بین المللی - اروپایی کاربری کامپیوتر را دریافت می کند. دریافت گواهی نامه ICDL می تواند در کنار کسب مهارت IT، برای افراد جامعه، استانداردی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی ارائه دهد و توسعه فن آوری اطلاعات در جامعه را تسهیل و تسریع نماید. امروزه، بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان، گواهی نامه ICDL/ECDL را دریافت نموده اند؛ مدرکی که در تمامی کشورهای عضو این سازمان، معتبر و شناخته شده است. مهارت های ICDL در نهایت سادگی، بسیار کاربردی هستند؛ به طوری که بعد از طی دوره و کسب مهارت لازم، صرف نظر از مسائل پیچیده فنی - مهندسی، در حد رفع نیازهای روزمرّه، انجام امور بانکی، جست وجوی اطلاعات و حتی بازی و سرگرمی، استفاده از کامپیوتر بسیار لذت بخش بوده، در اندک زمانی به ضرورتی در زندگی مبدل خواهد شد.

منابع

WWW.ICDL-IRAN.com

WWW.itkhabar.com

نرم افزار چند رسانه ای ICDL

(International Computer Driving Licence)

مقدماتی و پیشرفته

عناوین

مفاهیم پایه فناوری اطلاعات

کاربرد کامپیوتر و مدیریت فایل ها (Windows ×p)

واژه پردازی (Word 2000)

صفحات گسترده (Excel 2000)

بانک های اطلاعاتی (Access 2000)

ارائه مطالب (Power Point 2000)

اطلاعات و ارتباطات (Internet Explorer & Outlook)

طراحی صفحات وب (Front Page 2000)

ویژگی ها

1. سهولت استفاده برای فراگیران مبتدی

2. هدایت گام به گام کاربر

3. آموزش مهارت ها در محیط شبیه سازی شده

4. ارزیابی میزان پیشرفت برنامه آموزشی

5. ثبت نام چندین فراگیر در یک زمان

6. تنوع شیوه های دسترسی به محتوای درس ها

- تصویر

hamidreza بازدید : 142 سه شنبه 02 آبان 1396 نظرات (0)

باند جعل اسکناس در مشهد متلاشی شد

سردار قادر کریمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دو متهم ۴۰ و۵۰ ساله داخل منزلی مسکونی دربلوار طبرسی شمالی مشهد اقدام به چاپ و جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی و چک پول های ۵۰ هزار تومانی می کردند.

جعل اسکناس

جعل اسکناس ، مشهد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: گردانندگان باند جعل اسکناس و چک پول های ۵۰ هزارتومانی در مشهد دستگیر شدند.
سردار قادر کریمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:
این دو متهم ۴۰ و۵۰ ساله داخل منزلی مسکونی دربلوار طبرسی شمالی مشهد
اقدام به چاپ و جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی و چک پول های ۵۰ هزار تومانی می کردند.

 دستگیری باند جعل چک پول های ۵۰ هزارتومانی و اسکناس و  در مشهد

جعل اسکناس

متلاشی باند جعل  چک پول و اسکناس در شهر مشهد

وی افزود: ماموران کلانتری طبرسی شمالی مشهد مخفیگاه متهمان را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند
که در نتیجه ۱۱۰ قطعه اسکناس ۱۰ هزار تومانی جعلی آماده پخش و ۱۰ هزار برگه یک رو چاپ شده،
تعدادی اسناد مالکیت، کارت شناسایی، گواهینامه، قول نامه و نوار نقره ای وسط اسکناس به همراه تجهیزات رایانه ای طراحی و چاپ اسکناس کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات از دو گرداننده باند برای مشخص شدن جزئیات بیشتر ادامه دارد

hamidreza بازدید : 199 شنبه 29 مهر 1396 نظرات (0)

قبرستانی خاموش و مرموز در جنوب شرقی ترین نقطه ایران، استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، روستای تیس. روستایی باستانی با قدمتی حداقل ۲۳۰۰ ساله كه در آن اعتقادات و باورهای مردم بلوچ با راز آمیزی و سكوت ژرفناك طبیعت آن و آثار باستانی بر جای مانده پیوند خورده است و گورستان جن كه بلوچ ها به آن «جن سنط» می‌گویند یكی از این رازهاست.قدمت این روستا به 2300 سال قبل می‌رسد و نام آن در كتاب‌هاى مربوط به فتوحات اسكندر مقدونى به‌عنوان تیز مشهور بوده كه به مرور زمان به تیس تبدیل شده است؛ در آثار مورخین و جغرافی‌دانان دوره اسلامى از آن به‌عنوان بندر تزیا یا تسی یاد شده و این روستا مركز تجارت شكر ایالات مكران و گندم سیستان بوده است.قبرستانی خاموش و مرموز، سنگ‌قبرهای عظیم ‌الجثه مکانی جالب برای ماجراجویانی است که به دنیای ماورالطبیعه علاقه دارند. سنگ قبرهای بزرگ و عجیب در این گورستان محلی‌ها را به این باور رسانده که این گورها محل دفن آدمیزاد نیست. در این گورستان قبرها کنار هم روی سطحی صخره‌ای حفر شده‌اند که این شیوه‌ی حفاری پرسش‌های زیادی را به وجود آورده است. چه كسانی این گورها را حفر كرده‌اند؟ چرا سطح سنگی را برای حفر انتخاب كرده‌اند؟ با چه وسیله‌ای حفر شده است؟ و در نهایت پاسخ را به دنیای دیگری کشیده است.ر پاسخ به این پرسش ها مانند این گورستان جز سكوت و خاموشی چیزی نمی شنویم. شاید به دلیل حفظ مردگان و در گذشتگان از گزند جانوران و خورندگان زیر زمینی اجساد، رنج كندن سنگ را بر خود هموار می كردند و گورها را اینچنین می ساختند. شاید برای احترام به مردگان بوده و شاید هم باور مردم محلی درست باشد كه «این گورها متعلق به جن هاست. آنها مردگان خود را در حصار این سنگ ها دفن كرده اند، شب كه می رسد، جنها بر سر گور از دست رفتگان خود حاضر می شوند و به مویه و مرثیه سرایی مشغول می گردند. هر كس كه شبانگاه گذرش بر این گورستان بیفتد، مورد نفرین جن ها قرار می گیرد و با عذابی سخت بعد از چند روز می میرد.»بشر امروزی با وسایل ابتدایی به دشواری توانایی حفر این گورها را بر روی سطح سخت سنگی دارد. شاید به همین دلیل است كه مردم محلی حفر این گورها را به نیرویی مافوق بشر نسبت می دهند.

hamidreza بازدید : 558 یکشنبه 23 مهر 1396 نظرات (0)

http://www.blogfa.com/layouts/techno/2cat.gif

مکران در دستان کیخسرو و شاهنامه فردوسی

http://www.blogfa.com/layouts/techno/1cat.gif

مكران در داستان كيخسرو در شاهنامه فردوسي

 

در جنگ بزرگ كيخسرو سومين پادشاه كياني با افراسياب به انگيزه دادخواهي از خون سياووش, پدرش, سپاه ايران با سپاه تورانيان جنگيد. 

در اين جنگ كه نتيجه اش شكست افراسياب و متواري شدن او بود كيخسرو در پي او روان شد. نخست راه چين در پيش گرفت و كسي نزد خاقان چين فرستاد كه وي سر به اطاعت خم كرد. و كسي نيز نزد شاه مكران فرستاد. كه"دل شاه مكران دگرگونه ديد" شاه مكران در جواب كيخسرو گفت:

زمانه همه زير تخت منست

جهان روشن از فر بخت منست

چو خورشيد تابان شود بر سپهر

نخستين بر اين بوم تابد به مهر

همم دانش و گنج آباد هست

بزرگي و مردي و نيروي دست

اگر از ما راه بخواهي به تو راه خواهيم داد.

ور ايدونك با لشكر آيي به شهر برين پادشاهي ترا نيست بهر

كيخسرو پس از اين شنيدن اين سخنان به سوي ختن رفت و سه ماهي در آنجا ماند و پس از آن به سوي مكران بازگشت. فرستاده اي نزد شاه مكران فرستاد و از او توشه راه سپاه را خواست و تهديد كرد كه اگر اطاعت نكند لشكريانش مكران را ويران خواهند نمود.

همه شهر مكران تو ويران كني چو بر كينه آهنگ شيران كني

و اما از آن طرف شاه مكران

پراكنده لشكر همه گرد كرد بياراست بر دشت جاي نبرد

فردوسي سپاه مكرانيان را چنين توصيف مي كند:

زمين كوه تا كوه لشكر گرفت

همه تيز و مكران سپه بر گرفت

بياورد پيلان جنگي دويست

تو گفتي كه اندر زمين جاي نيست

از آواز اسپان و جوش سپاه

همي ماه بر چرخ گم كرد راه

تو گفتي بر آمد زمين بآسمان

دگر گشت خورشيد اندر نهان

سپاه ايران نيز با درفش كاوياني به جنگ رفت. و در همان اوان جنگ شاه مكران كشته شد.

به قلب اندرون شاه مكران بخست وز آن خستگي جان او هم برست

كسي از سپاه ايران به كيخسرو گفت كه سر شاه مكران را ببريم. اما كيخسرو پاسخ داد :

سر شهرياران نبرد ز تن مگر نيز از تخمه اهرمن

سپس شاه مكران با احترام به آيين ايرانيان به گور سپرده شد. فردوسي سپس مي گويد كه لشكر كيخسرو از غنائم جنگ با مكران توانگر شدند:

بزرگان ايران توانگر شدند بسي نيز با تخت و افسر شدند

كه خود نشاني است از وجود نعمت فراوان در مكران . چون خشم شاه آرام شد دستور داد كه سپاه برگردد.

بفرمود تا اشكش تيز هوش بيارامد از غارت و جنگ و جوش

اين ابيات نشان مي دهند كه اولا ساكنين مكران قبل از اين حمله غير آريايي بود



http://www.blogfa.com/layouts/techno/5cat.gif

http://www.blogfa.com/layouts/techno/4cat.gif


فردوسی.

hamidreza بازدید : 252 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

بزمان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که در 90 کیلومتری ایرانشهر قرار دارد. در منطقه حفاظت شده بزمان جانورانی همچون كبک، كبک چيل، تيهو، دراج، خرگوش، كل، بز، قوچ و ميش، گرگ، پلنگ، گربه وحشی، کفتار، روباه، شغال، آهوی ایرانی، جوجه تیغی، موش صحرایی و راسو زندگى می‌کنند. این منطقه یکی از مناطقی است که در آن یوزپلنگ یافت می‌شود. مساحت این منطقه 324688 هکتار می‌باشد و از کوه‌های نسبتاً مرتفع با دره‌های آب شیرین، تپه ماهورها، دشت‌ها و پوشش گیاهی نسبتاً مناسب از نوع خرزهره، داز، قیچ، درمنه و انواع گون تشکیل شده‌ است.
منطقه حفاظت شده بزمان در موقعیت جغرافیایی N2804 E6000 در استان سیستان و بلوچستان واقع است. اين منطقه به وسعت ۶۸۸‚۳۲۴ هکتار، منطقهٔ کوهستانى بزمان، تپه‌ماهورها و دشت‌هاى اطراف اين کوه را در بر مى‌‌گيرد. اين منطقه داراى کوهى نسبتاً مرتفع (۳۴۹۷ متر) با دره‌هاى آب شيرين و پوشش گياهى نسبتاً مناسب است. جوامع گياهى مشرف بر دامنه‌ها خرزهره، داز، قيچ، درمنه و انواع گَوَن است. حيوانات وحشى که در اين منطقه زندگى مى‌کنند عبارتند از : کبک، کبک چيل، تيهو، دراج، خرگوش، کل، بز، قوچ، ميش.

علاوه بر گونه‌هاى مختلف وحوش فوق‌الذکر، نوعى خرس سياه آسيايى که کوچکتر از خرس قهوه‌اى است در سيستان و بلوچستان زندگى مى‌کند. دهانه غارهايى که به احتمال زياد مى‌توان وجود خرس را در آنها حدس زد اکثراً حدود ۷۰ سانتى‌متر است که خود خرس سياه نيز به زحمت مى‌تواند داخل آن شود، ‌ به همين دليل دسترسى انسان به حيوان و عبور آن از اين گونه غارها، کار ساده‌اى نيست. کوه‌هاى سياه بزمان، بيرک‌، تفتان، سراوان، اطراف خاش، کارواندر، اسفندک و تپه‌ماهورهاى اطراف رود ماشکيل از جمله زيستگاه‌هاى اصلى اين گونه خرس به شمار مى‌آيد. پوشش گياهى اين مناطق زيستگاه مناسبى را براى گونهٔ در معرض انقراض و با ارزش خرس سياه در اين ارتفاعات فراهم آورده است. پوشش گياهى غالب زيستگاه‌هاى خرس در اين منطقه شامل : ارجن، کهور، کنار، داز، خرما، زرشک، زارچ، زالزالک، گز، توسکا، زيتون وحشى، انواع گون و درمنه، اورس، بيد، تنگرس و نسترن وحشى مى‌باشد که ميوهٔ بيشتر اين درختان، غذاى عمده خرس‌هاى سياه را تشکيل مى‌دهد. خرس‌ها به خرما و داز علاقه‌اى وافر دارند.
پرنده زيبايى به نام مينا با رنگ‌هاى سبز، آبى و سبزقبا نيز در بلوچستان به وفور يافت مى‌شود. اين پرنده به اندازه سار معمولى است و به سهولت اهلى مى‌شود و بعضى از کلمات را مانند طوطى ادا مى‌کند. ..وچشمه ابگرم مکسان درغرب ایرانشهر.
ن چشمه در 110 کیلومتری شمال غرب ایرانشهر و 35 کیلومتری جنوب شهر بزمان در مسیر جاده بزمان- دلگان در ارتفاع 680 متری از سطح دریا واقع شده است. مظهر (محل خروج آب) این چشمه در امتداد گسل تشکیلات گرانیتی دوران نخست زمین‌شناسی در دامنه جنوبی امتداد رشته کوه بارز از زمین خارج می‌شود. میزان حرارت آب چشمه مکسان 46 درجه سانتی‌گراد است و فاقد بو و رنگ بوده و بسیار شفاف است. در هر ثانیه 5 لیتر آب از این چشمه خارج می‌شود. آب این چشمه برای درمان دردهای استخوانی و بیماری‌های پوستی مناسب است و به همین سبب همه ساله افراد زیادی به این منطقه مراجعه می‌نمایند.



hamidreza بازدید : 164 چهارشنبه 05 مهر 1396 نظرات (0)

به نام خدا:     جهت انجام کلیه مواردوخدمات اینترنتی با امنیت کامل به ما مراجعه نمائید.کافینت نوردرایرانشهرخیابان امام خمینی پاساژایرانزمین طبقه زیرین ته پاساژ سمت چپ.مغازه دوم  درخدمت شما هستیم.ادرس دوم.ازمسیرخیابان طالقانی بالاترازتقاطع فردوسی طالقانی ورودی پاساژ ایرانزمین طبقه زیرین روبه رو کافینت نور.

درباره ما
Providing all Internet services in the city of Iranshahr. Imam Khomeini's (Rahe) Imam Khomeini's (Passage) Passage of Iran's lower underground passage to the left of the second store of light cafe.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سامانه عدل ایران
  • پایان نامه های دانشگاه آزاد
  • سامانه نیروگاه بخار ایرانشهرواستان
  • محل کاربه خانه درموتورجستجوی مپ.map
  • کافی نت نوردرخط زمان مپ
  • زبان شناس.دانلودفایلها وداسانهای صوتی وکتبی ونوشتاری و...
  • زبان شناس.دانلودفایلها وداسانهای صوتی وکتبی ونوشتاری و...
  • داستانهای کوتاه زبان شناس .زبان انگلیسی.صوتی وکتبی.
  • نقشه راهنمای کافینت نور
  • دانشگاه تهران.
  • دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • https://pay.ir/
  • بهمن پژوهش بانک کتاب عربی
  • دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني ايرانشهر
  • تامین اجتماعی ایرانشهر | پورتال استان سیستان و بلوچستان
  • پرداخت فیش حق بیمه تامین اجتماعی از طریق اینترنت – یاسا
  • سازمان تامین اجتماعی - ایسنا
  • دریافت برگ پرداخت بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد بصورت ...
  • نرم افزار ارسال لیست حق بیمه - سازمان تامین اجتماعی
  • سامانه فیش و احکام مستمری - سازمان تامین اجتماعی
  • دریافت لیست و برگ پراخت حق بیمه - سازمان تامین اجتماعی
  • پرتال سازمانی - سازمان تامین اجتماعی
  • پرتال سازمانی - سازمان تامین اجتماعی
  • ورود به سيستم مديريت
  • نفت سفيد
  • به اطلاع کلیه متقاضیان دریافت فرآورده های نفتی می رساند از تاریخ 1395/12/01 (ابتدای اسفند ماه سال جاری)، سامانه تجارت آسان فقط از طریق آدرس اینترن
  • لینک دانلودها.
  • وزارت آموزش وپرورش.ثبت نام بیمه دانش آموزی.
  • تبادل لینک هوشمند
  • مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی
  • تبادل لینک هوشمند
  • سامانه سهام عدالت
  • ۲۰۷ هزار دانش‌آموز اردبیلی در سیستم \"سناد\" ثبت‌نام کردند - ...
  • روزشمار انقلاب اسلامی ایران: جلد ۱۳ - یافته‌های کتاب‌های Google
  • آدرس های جدید سامانه سناد :: کیلیک مدرسه، کلیک مدرسه
  • آغاز ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد - خبرگزاری صدا و سیما
  • تبادل لینک هوشمند
  • سامانه جامع دانشگاهی الماس
  • استخدام دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در سال 96
  • دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني ايرانشهر
  • سيستم اتوماسيون تغذيه جهان گستر
  • اتوماسیون اداری بیرون دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ...
  • سیستم اتوماسیون تغذیه
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش خاش - ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ... dbr41.sbote.ir/
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش فنوج ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • درگاه الکترونیکی سامانه های آموزش و پرورش جلگه
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...
  • اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان - وزارت آموزش و ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش اداره کل آموزش و پرورش استان ...
  • سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش ، مدیریت آموزش و پرورش ...ایرانشهر.
  • دانشگاه سیستان و بلوچستان > درباره دانشگاه > دانشگاه در ...
  • سامانه اتوماسیون تغذیه دانشگاه ولایت ایرانشهر - سیستم ...
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر
  • دانشگاه ولایت.ایرانشهر.
  • پورتال دانشگاه پیام نور-ایرانشهر-سیستان و بلوچستان ایرانشهر
  • پورتال دانشگاه پیام نور-ایرانشهر-سیستان و بلوچستان
  • سیستم جامع دانشگاهی گلستان - دانشگاه پیام نور
  • سيستم جامع دانشگاهي گلستان
  • سيستم جامع دانشگاهي گلستان
  • ورود به سيستم ناد
  • پرتال شرکت مدار گسترش - تولید کننده کلان سیستم ها
  • خدمات الکترونیک - دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران
  • ورود به سيستم - دانشگاه شاهد
  • شهيد قاضي طباطبايي: دانشکده فني و حرفه ای اروميه
  • سامانه ناد دانشگاه چمران رشت | دانلود - آهنگ.پيشواز ايرانسل. .
  • دانشکده فني و مهندسي ميانه - ورود به سيستم
  • دانشکده ثامن الحجج (ع)-تغییر رمز ورود به سامانه ناد همه ...
  • سامانه آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای
  • ورود به سيستم. دانشگاه قران وحدیث.
  • سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی - هم آوا
  • سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج
  • جامع علمي کاربردي - سازمان سنجش آموزش کشور
  • سازمان سنجش آموزش کشور
  • سامانه پذیرش: جامعة الزهرا (س)
  • فرم کامل ثبت نام اینترنتی دانش آموزان بدو ورود به ابتدایی .
  • نشانی جدید سامانه آنلاین سنجش بدو ورود به دبستان - آموزش و ...
  • مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی
  • جامع علمي کاربردي - سازمان سنجش آموزش کشور
  • سازمان سنجش آموزش کشور
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 1,563
  • بازدید کلی : 12,303
  • کدهای اختصاصی
    .
    Starting Messages...
    Rolling Credits

    This script allows you to:


    www.webloger.5u.com

    Place

    text

    descriptions

    of

    any

    sort

    and it will

    scroll up

    the page

    until its done.

    You can even

    make Links.

    Or

    use

    images.

    Contact Us

    You can add Links.

    Or images:

    Or just use text to explain what you have or what you are doing.

    Help

    You can add Links.

    Or images:

    Or just use text to explain what you have or what you are doing.

    Services

    You can add Links.

    Or images:

    Or just use text to explain what you have or what you are doing.

    Products

    You can add Links.

    Or images:

    Or just use text to explain what you have or what you are doing.

    Order

    You can add Links.

    Or images:

    Or just use text to explain what you have or what you are doing.

     

    [ Add Webloger to your Favorites ] Click here to make Webloger your default homepage!
    . .
    This is a nifty little script that allows you to put any content you want within a scrollable mini "window". This will allow you to save valuable screen space while making your page more "interactive".

    This script uses two different techniques, one for Internet Explorer and one for Netscape, to create the scrollable window.

    IE 4+ users will be able to use scrollbars to scroll the window, while Netscape users will have to use the "up" and "down" buttons instead (since Netscape does not support the adding of scrollbars to the "window" contents).

    Up | Down | Top | Bottom . example:

    Saman Golestani

    Choose a background color: 
     



    Choose a button to reveal your browser's self image.



    Created By Webloger.5u.com

    Created By Webloger.5u.com

    Created By Webloger.5u.com

    or Close Window
    or Go to webloger.5u.com (Using a Link)
    !--Start of JavaScript Place after the closing TITLE tag-- !-- DESCRIPTION This will create a header on the top right side of your webpage with the current date and time. INSTRUCTIONS Place this script in between the HEAD tags of your webpage. Change the size and color of the text by altering the values found in the next to last line of the JavaScript. FUNCTIONALITY Works in both Netscape & IE. -- SCRIPT LANGUAGE=JavaScript Modified by CoffeeCup Software This code is Copyright (c) 2000 CoffeeCup Software all rights reserved. License is granted to a single user to reuse this code on a personal or business Web Site. var now = new Date(); var hours = now.getHours(); var minutes = now.getMinutes(); var timeValue = + ((hours 12) hours -12 hours) timeValue += ((minutes 10) 0 ) + minutes timeValue += (hours = 12) P.M. A.M. timerRunning = true; mydate = new Date(); myday = mydate.getDay(); mymonth = mydate.getMonth(); myweekday= mydate.getDate(); weekday= myweekday; myyear= mydate.getYear(); year = myyear if(myday == 0) day = Sunday, else if(myday == 1) day = Monday, else if(myday == 2) day = Tuesday, else if(myday == 3) day = Wednesday, else if(myday == 4) day = Thursday, else if(myday == 5) day = Friday, else if(myday == 6) day = Saturday, if(mymonth == 0) month = January else if(mymonth ==1) month = February else if(mymonth ==2) month = March else if(mymonth ==3) month = April else if(mymonth ==4) month = May else if(mymonth ==5) month = June else if(mymonth ==6) month = July else if(mymonth ==7) month = August else if(mymonth ==8) month = September else if(mymonth ==9) month = October else if(mymonth ==10) month = November else if(mymonth ==11) month = December document.write(BP ALIGN=RIGHTFONT SIZE=-1 FACE=VERDANA,ARIAL + timeValue + +day + month); document.write(myweekday+,+ 2000FONTBBRHR WIDTH=300 ALIGN=RIGHTP); SCRIPT !--This is the end of the JavaScript Make sure this script is between the HEAD tags--